نوشته های یک مهندس عمران

  • ۰
  • ۰

سازمان نظام مهندسی هم مانند بسیاری از سازمان ها و ادارات آزمون نظام مهندسی اسفند 98 را به دلیل قطع زنجیره کرونا زمان آزمون را تغییر دادند.

 

 

 

اما همیشه بعد از این کنسلی ها سوالاتی مطرح می شود مانند آیا امکان ثبت نام برای کسانی که از آزمون اسفند 98 باز موندن وجود دارد؟ آیا با توجه به شرایط موجود در جامعه باز هم دوبار آزمون نظام مهندسی 99 دوبار برگزار خواهد شد؟

پاسخ: در صورتی که قرارِ بر برگزاری آزمون یکبار در سال باشد قطعا زمانی برای ثبت نام آن در نظر خواهند گرفت (فرصتی برای افرادی که اسفند ثبت نام نکرده اند)
از طرفی احتمال برگزاری آزمون در دو نوبت سال 99 هست حتی اگر شهریور برگزار شود می توانند آزمون بعدی را در اسفند 99 برگزار کنند شما اگر از الان وقت آزاد برای مطالعه دارید شروع کنید.

 

قطعا با توجه به اینکه در خانه می مانیم همه ما زمان بیشتری برای مطالعه خواهیم داشت پیشنهاد می کنم حتما قبل از دقیقه 90 شروع به مطالعه کنید حتی اگر حوصله مطالعه منابع را ندارید سوالات آزمون های گذشته را به همراه پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی را بررسی کنید.

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • زینب ساداتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی