نوشته های یک مهندس عمران

  • ۰
  • ۰

دیتیل سقف تیرچه بلوک

حتما شما هم جزئیات اجرایی زیادی در رابطه با سقف های تیرچه بلوک خوانده اید اما این جزئیات اجرایی در چه جایی کاربرد دارد؟ چه کسی از این جزئیات اجرایی استفاده می کند؟ طراح ساختمان؟ 

بله دقیقا این توصیه های مقررات ملی ساختمان دقیقا برای طراح ساختمان کارآمد است. شما به عنوان یک طراح سازه باید بدانید که عرض تیرچه‌ ها باید به چه میزان باشد؟ ضخامت بتن پاشنه چقد باشد؟ فاصله میلگردهای عرضی متوالی به چه صورت باشد؟ 

خب فرض کنید تمام توصیه هایی که در آیین نامه ها و مقررات ملی ساختمان شده است را می داند این توصیه ها را در چه زمانی به کار میگیرد؟ 

این توصیه ها علاوه بر اینکه در زمان طراحی کارآمد است در زمان تهیه نقشه های اجرایی هم خیلی به دردتان خواهد خورد برای دانلود رایگان دیتیل سقف تیرچه بلوک همین الان کلیک کنید.

شما به عنوان یک مهندس عمران باید حتما رسم این دیتیل ها را قبل از اینکه وارد حوزه طراحی شوید آموزش ببینید البته باید بگویم که اکثر مهندسین عمران بعد از اینکه مهر طراحی خود را گرفتن این کار را نمیکنند و کار را برون سپاری میکنند پس شما حتی در شرایطی که دانشجو باشید هم می توانید با تهیه دیتیل های اجرایی کسب درآمد کنید.

 

موفق باشید.

  • ۹۹/۰۲/۲۳
  • زینب ساداتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی