نوشته های یک مهندس عمران

  • ۰
  • ۰

سلام

می خواهم در مورد پکیج آموزشی متره و برآورد با شما صحبت کنم . به نظر شما یک پک خوب چه ویژگی هایی دارد؟ من فکر میکنم باید چندین ویژگی را داشته باشد:

1- مناسب باشد

2- مدرس خوبی داشته باشد

3- مباحث اجرایی را به صورت کامل بیان کند

4- مباحث تئوری را با توجه به تجربه خود بیان کند

5- شما را ساپورت علمی و فنی کنند

 

خب من با توجه با این ویژگی هایی که بیان کردم قصد دارم دو سایت را به شما معرفی کنم اولین سایت همیار مترور هست که تخصصی در حوزه متره و برآرد کار میکنند و انصافا مجموعه کارآمد و خوبی است اما پکج آموزشی متره و برآورد سبزسازه با تدریس مهندس امیری هم بسیار خوب و کارآمد است.

بچه ها من هیچکدوم ازین پک ها رو توصیه نمیکنم اما مهندس امیری گفتگویی داشتند با دانشگاه شریف که فوق العاده خوب و کارآمد بود و نشان دهنده میزان تجربه ایشان بود.

اگر کسی پک بهتری سراغ داره حتما با دلیل بیان کنه و یا مثلا تجربه شخصیش رو بگه هممون استفاده کنیم.

  • ۹۹/۰۲/۲۳
  • زینب ساداتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی