نوشته های یک مهندس عمران

  • ۰
  • ۰

تابحال فکر کردید اینقدر سایت عمرانی هست باید چجوری از ما بین این سایت ها بهترین هاش رو انتخاب کنم؟

توی این مقاله می خواهم در مورد بهترین ها صحبت کنم. از بهترین های عمران امروز صحبت خواهیم کرد.

 

مباحث مقررات ملی ساختمان

خب باید بگم اگر دنبال دانلود فایل های نظام مهندسی هستید حتما به سایت اصلی نظام مهندسی سر بزنید اونجا می تونید تمام فایل ها رو به صورت رایگان و مطابق آخرین نسخه تهیه کنید اما خب من زمانی که این پیشنهاد رو به دوستانم میدم میگن نمیشه پیداش کرد خیلی سخته باید بگم میخوام راهکار بهتون نشون بدم. من الان مبحث ششم مقررات ملی ساختمان رو دانلود کردم شما هم بزنید روی لینک و دقت کنید جایی که نوشته شده 6 رو عوض کنید و بزنید 10 ، مبحث دهم مقررات ملی ساختمان براتون باز شد؟ عالیه یکی از آدرس ها رو برای خودتون ذخیره کنید و مابقی رو به همین شکل پیدا کنید.

 

اجرای سازه

در مورد اجرای سازه نمیتونم خیلی راحت نظر بدم اما نکات اجرایی خیلی خوبی رو توی سایت کارگشا دیدم البته خدمات خوبی هم ارائه میدن، از اجرای کابینت و کفسازی بگیر تا خدمات محوطه سازی، بچه ها فکر میکنم قصد داره کارگشا که توی همه شهر ها فعالیت کنه حالا تا چند وقت دیگه مشخص میشه.

 

آموزش عمران

خب به جرات میتونم بگم بهترین و آنلاین ترین آموزش های عمران رو توی سایت سبزسازه دیدم  همیشه آموزش هاشون به روز هست و تخفیف های خوبی هم میدن. از کنترل سازه و نقشه خوانی بگیرید تا طراحی عملکردی توی سایتشون پیدا میشه. البته مطالب علمی رایگان زیادی هم میتونید بخونید.

 

 

بچه ها اگر فکر میکنید سایت های دیگه برای شما خیلی مفید بودن همین جا اعلام کنید البته با دلیل بگید تا بقیه هم ازش استفاده کنند.

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • زینب ساداتی

نظرات (۲)

بسیار عالی

سلام سایت خوبی برای آموزش دروس کارشناسی عمران می شناسید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی