نوشته های یک مهندس عمران

  • ۰
  • ۰

باتوجه به اینکه بخش بزرگی از سازه های مسکونی، تجاری و ... به صورت فولادی یا همان فلزی است قصد داریم در این پست به طراحی سازه فولادی بپردازیم.

البته با توجه به پروسه طولانی این نوع طراحی میخواهم شما را با انواع سایت های طراحی آشنا کنم.

 

پروژه طراحی سازه فولادی

 

خب بریم که داشته باشیم بهترین سایت های طراحی سازه فولادی را:

 

  • اولین چیزی که توجه منو به عنوان یک مهندس عمران جلب کرد آپارات بود، تعداد زیادی از فیلم های طراحی سازه فولادی در هشتگ طراحی سازه فولادی آپارات قرار داشت که واقعا مفید و جالب بودند حتی بعضی از افراد ویدئو های واقعی گذاشته بودند که خیلی مفید تر و اجرایی تر بود

خب باید بگویم بسیاری از سایت ها طراحی سازه فولادی در ایتبس را به صورت حرفه ای آموزش می دادند اما با توجه به شناختی که از دانشجویان دارم بسیاری از آنها به دنبال یک مطلب کامل برای انجام پروژه طراحی سازه فولادی خود دارند که البته ارزان قیمت هم باشد. این بسیار سخت است اما خب شدنی بود من آن را پیدا کردم.

 

  • ایبوک پروژه سازه های فولادی سبزسازه یکی از چک لیست های کاملی بود که من آن را به صورت رایگان دریافت کردم البته این ایبوک تنها در شرایط خاص رایگان می باشد مثلا اگر در همان صفحه مدتی بمانید به شما پیشنهاد می دهد که این ایبوک را رایگان دریافت کن. جالب بود که من بعد از تهیه رایگان این ایبوک سوالاتم را در قسمت کامنت همین سایت مطرح میکردم و جواب های علمی فوق العاده ای دریافت می کردم دقیقا همان چیزی است که دانشجویان به دنبال آن هستند.
  • خب بریم سراغ مهندسین عزیزی که دوست دارند حرفه ای تر باشند. باید بگویم بسیاری از سایت ها آموزش طراحی سازه فولادی را داشتند با قیمت های متفاوت، خب این اختلاف قیمت قطعا یک دلیل منطقی دارد مثلا می توانم به سایت فرانش به عنوان یکی از آموزش دهندگان ارزان قیمت نام ببرم مثلا همین سایت سبزسازه آموزش حرفه ای هم داشت و البته بسیاری از سایت های دیگر مانند موسسه ایرانیان، سایت 808 و ... که هر یک از آنها خوبی های خود را داشتند من پیشنهاد می کنم با توجه به بودجه ای که دارید و البته با دقت کافی به سرفصل های آموزش و مقایسه آنها باهم خرید کنید.

امیدوارم در انتخابتان کمک کرده باشم.

 

 

 

  • ۹۹/۰۱/۱۲
  • زینب ساداتی

پروژه سازه های فولادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی